Please subcribe my youtube channel

Sunday 30 July 2017

: (toneexcel.com)

Tajuk toneexcel.com

Nama: emmaaman

Email: emmaaman@yahoo.com

Website/url: toneexcel.biz/1304973

Nombor Telefon 01115157319

Contents Mengapa ANDA perlu menjalankan bisnes ini.

1. Ia boleh dijalankan secara sambilan.
Ramai diantara kita yang sibuk bekerja tetapi dalam masa yang sama masih menghadapi masalah duit sering tak cukup. Ramai juga yang mencuba2 bisnes part-time yang lain, seperti berniaga selepas kerja, cari kerja kedua selepas kerja, bawa uber, bawa grab car, semua itu bagus, cumanya ia agak memenatkan. Menjalankan bisnes toneexcel, tidak memerlukan anda meninggalkan kerja2 utama dan kerja sampingan yang anda lakukan sekarang, kerana ia boleh dipromosikan secara online iaitu melalui facebook, wechat, telegram, instagram dan whatsapp. Jadi masa yang diperlukan amatlah sedikit setiap hari.

2. Modalnya rendah, hanya RM100 sahaja.
Ramai orang mencuba-cuba bisnes yang modalnya besar. Masalahnya, terlalu-lalu sedikit yang mendapat keuntungan dari bisnes atau pelaburan yang besar, terlalu-lalu ramai pula yang menerima kerugian. Untuk memulakan sesuatu bisnes fizikal biasanya anda perlu ada kedai, ada office, ada pekerja, ada peralatan, modal pusingan, kadang2 modal boleh mencecah puluhan ribu atau ratusan ribu ringgit sebelum anda memulakan operasi lagi. Itu belum cerita untung atau rugi semasa operasi. Tetapi Bisnes toneexcel mudal serendah RM100 sahaja, ada kemungkinan anda rugi RM100, ada kemungkinan anda untung, dan ada kemungkinan anda untung sangat besar.

3. Pendapatan berulang-ulang.
Bisnes toneexcel, jika kita dapat seorang pelanggan sahaja, setiap kali mereka topup handphone mereka, anda akan mendapat duit. Memanglah sedikit sebab pelanggan anda hanya seorang sahaja. Kalau nak dapat banyak, maka ramaikanlah pelanggan anda. Tetapi walau pun hanya dengan seorang pelanggan sekali pun, anda akan mendapat keuntungan setiap kali mereka topup. Maknanya untung berkali-kali. Cuba anda fikirkan jika anda buat bisnes jual barangan. Anda hanya akan dapat untung sekali sekiranya pelanggan tersebut datang dan membeli kepada anda. Kalau dia tak beli daripada anda, maka anda tidak akan dapat untung daripada seorang pelanggan tersebut. Sudah nak jumpa bisnes yang boleh untung berkali-kali daripada seorang pelanggan.

4. Kemudahan tersedia untuk anda.
Bisnes telekomunikasi merupakan bisnes yang besar dan memerlukan modal yang besar. Macam telco2 utama dinegara kita, untuk memulakan bisnes telekomunikasi mereka perlu melabur berjuta2 ringgit untuk membina atau menyewa pencawang pemancar. Mereka perlu bekerja sama dengan peniaga seluruh Malaysia untuk menjualkan topup mereka. Mereka perlu bekerjasama dengan bank2 menjualkan topup mereka secara online. Mereka perlu ada pekerja yang ramai untuk mengendalikan pusat2 service mereka. Selepas itu baru mereka menubuhkan team untuk buat promosi dimedia2 dan promosi secara langsung untuk mendapatkan pelanggan pertama untuk mereka. Tetapi dalam ToneExcel, modal berjuta2 telah pun dihabis untuk anda menjalankan bisnes ini, anda tidak perlu ada ofis, anda tidak perlu buka kedai, anda tidak perlu menjual topup, semuanya telah tersedia, yang perlu anda lakukan hanyalah tugasan terakhir iaitu mendapatkan pelanggan. Itu sahaja.

5. Tidak perlu pengalaman dan pengetahuan yang banyak dalam bisnes ini.
Untuk menjalankan bisnes toneexcel tidak memerlukan pengalaman dalam bisnes, tidak memerlukan kelulusan yang tinggi, tidak memerlukan jawatan yang tinggi, yang perlu adalah ketekunan anda buat promosi. Malahan cara promosi juga akan diajar kepada anda. Cuba anda bayangkan jika anda ingin memulakan bisnes buka pam minyak, apa yang perlu anda pelajari? Tentulah banyak perkara perlu anda belajar sebelum menceburinya. Anda perlu hadiri kursus dahulu, perlu buat loan, kerja kerja kena bagus, kena tahu selok belok industri minyak, kena survey tempat dan tahu cara pemilihan tempat, uh banyak sangat yang perlu anda tahu. Dalam toneexcel, anda hanya perlu tahu perkara asas dan tahu buat promosi, itu sahaja.

6. Bisnes yang terbukti membantu ramai orang.
Ramai orang ingin mencuba bisnes baru atau pelaburan baru yang belum tahu hujung pangkalnya. Sekiranya anda mempunyai kepakaran dalam memilih bisnes, tahu fakta2 tertentu dalam memilih bisnes, itu tak menjadi masalah kepada anda. Tetapi ramai yang memilih bisnes tanpa anda ilmu atau kajian dalam satu2 keputusan tersebut, akhirnya ramai yang rugi besar dalam percubaan itu. Oleh itu untuk mengelakkan anda dari mengalami kerugian, carilah bisnes yang telah terbukti boleh mendapat keuntungan, maka resiko anda rugi akan menjadi amat kecil. ToneExcel telah berjalan selama 7 tahun, dan telah terbukti membayar komisyen kepada ahlinya selama itu juga. Ada yang tidak dapat komisyen langsung kerana tiada pelanggan, ada yang mendapat komisyen sedikit, dan ada yang mendapat sehingga beratus-ratus ribu ringgit setiap bulan. Itulah resiko kerugian RM100 didalam bisnes toneexcel.

7. Pendapatan Kedua.
Ramai diantara kita sekarang ini, hanya bergantung kepada satu sumber pendapatan sahaja. Cuba anda tanya secara jujur kepada diri sendiri, sekiranya apa2 berlaku kepada sumber utama tersebut, seperti, anda diberhentikan kerja, tempat kerja anda ditutup, anda berhenti kerja kerana tak puas hati dengan tempat kerja sekarang, atau anda hilang upaya untuk bekerja kerana sakit stroke, darah tinggi, potong kaki kencing manis, kemalangan cacat kekal. Atau perniagaan utama anda tidak menjadi seperti diharapkan, terpaksa tutup bisnes. Sekiranya anda hilang punca utama pendapatan sekarang, apa akan berlaku? Anda tidak perlu jawap kepada saya, cuma jawab pada diri sendiri. Itulah penting sumber pendapatan kedua dari ToneExcel ini.

8. Ia boleh diwariskan.
Didalam ToneExcel, jika anda sudah ada komisyen setiap bulan, tak kira berapa jumlahnya, sekiranya anda meninggal dunia, komsiyen itu tetap akan diberikan setiap bulan kepada pewaris anda, seperti suami/isteri/anak2/ibubapa atau siapa sahaja yang anda letakkan sebagai pewaris.

Cuba anda fikirkan sejenak, sekiranya saya meniggal hari ini, adakah keluarga tersayang boleh meneruskan kehidupan seperti biasa, mungkin kerana duit simpanan kita banyak, duit EPF kita banyak, insuran kita banyak, tetapi jika jawapannya, 'ahh, aku malas nak fikir benda ni, mati mati lah, itu perkara lain', maka ambillah langkah buat bisnes toneexcel ini, dan bila komisyen anda sudah besar nanti, anda akan fikir perkara tersebut dalam keadaan yang lebih gembira sedikit.

9. Produk adalah produk keperluan.
Handphone adalah keperluan semua orang dan kemungkinan termasuk anda dan keluarga anda sendiri. Selama ini anda malas nak fikir kerana ia keperluan dan sudah tentu ada budgetnya setiap bulan. Pernahkah anda fikir berapa banyak duit yang dihabiskan untuk membayar topup/bil sekeluarga anda. Kalau anda kira, tentu anda akan fikir 'kaya aku kalau duit ini menjadi duit simpanan aku'. Dalam toneexcel, jika anda mula mendapat komisyen nanti, anda akan dapat duit bila menggunakan handphone. Produk memang produk keperluan, suka tak suka anda memang pakai handphone, kenapa pakai handphone habis duit, sedangkan didalam toneexcel, anda pakai handphone anda boleh dapat duit?

10. Anda akan dibantu oleh rakan2.
Didalam banyak bisnes, untuk berjaya anda perlu seorang diri menjalankannya, kadang2 tiada bantuan pelajaran, tiada bantuan penambahan ilmu yang bermanfaat, tiada siapa yang bantu, tetapi didalam toneexcel ini, anda akan dibantu oleh rakan-rakan, anda akan dimasukkan kedalam group2 telegram/whatsapp/facebook tertentu supaya anda dapat terus belajar untuk berjaya didalam bisnes toneexcel ini. Anda akan diberi semangat oleh rakan2 yang sudah berjaya, anda akan diajar cara2 promosi terkini, anda akan ditegur jika malas buat promosi, anda akan ditegur jika mempunyai sifat2 negatif dan tidak menguntungkan diri anda sendiri. Anda akan dibantu, sekiranya anda ingin dibantu.

11. Dapat perlindungan insuran kemalangan RM50,000
Anda pakai phone sekarang ini, jika anda topup setiap bulan lebih daripada RM50, maka didalam Tone Excel anda akan dapat perlindungan kemalangan dari etiqa takaful sebanyak RM50,000. Daripada pakai dan tak dapat apa2 insuran, kan lebih baik pakai dan dapat insuran percuma. Sekurang2nya kalau ada apa2 berlaku kemalangan yang menyebabkan kematian atau cacat kekal, ada jugak yang keluarga boleh tuntut.

12. Anda sendiri ingin berjaya.
Akhir sekali, semua perkara diatas hanyalah pandangan dan sokongan sahaja. Ia tidak memberi apa2 makna untuk anda. Sebab kenapa anda perlu buat bisnes ToneExcel ini, hanyalah jika ANDA SENDIRI ingin berjaya dan meningkatkan pendapatan anda sendiri. Salah satu sifat orang berjaya, adalah mereka tidak suka bertangguh dan Berani mengambil resiko.

Jika anda memang adalah orangnya yang saya maksudkan, MULAKAN BISNES TONEEXCEL hari ini.

Category Bisness


--
Date/Time: 2017-07-30 08:58:27 PDT
Sender IP: 115.135.31.159 [Malaysia] | bd6ml4pglw53y406
Referrer: http://iklanbizfree9.blogspot.my/p/hantar-iklan.html
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment