Please subcribe my youtube channel

Thursday 9 March 2017

: (HEMODIALISIS, BUAH PINGGANG, JANTUNG, BUASIR, GOUT, DARAH TINGGI, KENCING MANIS, SAKIT URAT, IBU MENYUSU, AHLI SUKAN, OMEGA 369, SIPUT GONDANG EMAS.)

Tajuk HEMODIALISIS, BUAH PINGGANG, JANTUNG, BUASIR, GOUT, DARAH TINGGI, KENCING MANIS, SAKIT URAT, IBU MENYUSU, AHLI SUKAN, OMEGA 369, SIPUT GONDANG EMAS.

Nama: AYAH INDRA

Email: ayoubfx_3383@yahoo.com

Website/url: http://khechasiputgondangemas.blogspot.my/

Nombor Telefon 0169320760

Contents TIADA LAGI DIALISIS

PUNCA-PUNCA KEROSAKAN BUAH PINGGANG
(Sumber: FreeVitamin)

1. Kerosakan buah pinggang kronik boleh berpunca daripada beberapa masalah buah pinggang itu sendiri seperti buah pinggang polisistik, jangkitan buah pinggang, penyumbatan arteri renal (yang membekalkan darah kepada buah pinggang), penyumbatan di dalam salur kencing kerana batu karang atau ketumbuhan, penggunaan sesetengah ubat dalam jangka panjang dan kecacatan buah pinggang secara semulajadi.
2. Diabetes: Kandungan paras gula di dalam darah yang tinggi lama-kelamaan akan merosakkan buah pinggang dan menyebabkan keadaan yang dipanggil diabetes nefropati yang merupakan penyebab nombor satu kegagalan buah pinggang. Satu pertiga pesakit diabetes mengalami diabetes nefropati.
3. Tekanan darah tinggi (hipertensi): situasi yang merujuk kepada tekanan kuat pada salur darah yang menolak dinding arteri. Tekanan darah tinggi kronik boleh menyebabkan kerosakan salur darah dan fungsi penapisan di dalam buah pinggang.

OMEGA 369 - Buah Pinggang.

Memulihkan Nefron yang rosak, menghancurkan semua toksik, penyumbatan dan bendasing yang menghalang fungsi buah pinggang. Memberi nafas baru kepada buah pinggang yang telah lama bekerja. Menghancurkan batu karang yang berada dalam buah pinggang serta seluruh badan. Membaik pulih artelari renal akan memulihkan penjalanan darah kembali normal. Mencuci kesan ubatan-ubatan yang telah di ambil sebelum ini. Menambah daya tahan buah pinggang dan seluruh anggota badan. Terutama urat-urat saraf.

Urusan suami isteri 5 biji sebelum Maghrib:
X ada Dadah
X ada Ubatan
X ada Akar akar kayu
X ada Herba
X ada Tonik
X ada Pantang larang

Makanan harian semata-mata
***Minum air dengan kerap***
Jom dropship buat duit...

Category Bisness


--
Date/Time: 2017-03-08 20:06:59 PST
Sender IP: 58.26.24.150 [Malaysia] | bd6ml4pglw53y406
Referrer: http://iklanbizfree9.blogspot.my/p/hantar-iklan.html
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment