Please subcribe my youtube channel

Friday 13 June 2014

: (Pil Cuci @ Pil Gugurkan Kandungan.)

Tajuk Pil Cuci @ Pil Gugurkan Kandungan.

Nama: John healty care.

Email: johnlabu747@yahoo.com

Website/url: http://unclecyto81.blogspot.com

Nombor Telefon 013-5663909

Contents Hai!!adik2,kakak & abang sekalian!bukan anda semua sekadar suka2 atau tak nak memikul tanggung jawab lagi.tetapi sebalik nya banyak masalah yg tidak mengizinkan anda semua untuk meneruskan kehamilan.

Kebanyakan nya ada pasangan suami isteri yg ekonomi nya belum kukuh lagi,ada yg tak nak anak dulu,ada yg baru jer habis pantang selepas bersalin dah mengandung lagi baru!tapi takpe..bagi yg tidak mampu untuk buang di klinik tu cara ni adalah pilihan yg paling tepat,murah,cepat & selamat.

Ingat!!pastikan pasangan anda sama2 setuju utk buat
cara ni.jadi takdelah bergaduh suami isteri nanti.Bagi gadis2 yg terlanjur juga & mangsa rogol atau aniaya jangan bimbang.Saya sedia membantu juga.

*Contact no:-013-5663909

Ok semua..sekarang ni sy nak cerita pasal info tentang pil ni.Anda di larang gunakan pil ini kalau ada alahan yg teruk,penyakit anemia(kurang darah),darah tinggi,hamil di luar rahim & bersalin cara pembedahan.Anda golongan yg berisiko tinggi kalau mengunakan pil ini.

Bagi golongan yg normal anda tidak ada masalah menggunakan pil ini.Pastikan anda benar2 sah hamil dahulu baru lah membeli pil ni.

Pil ini hanya di jual kpd yg hamil 20minggu ke bawah sahaja.Cara pemakanan & dos akan di tentukan mengikut kesesuaian usia kandungan anda. Cara2 hendak membuat pembelian pula anda di kehendaki sms:-

1)Nama,lokasi & tarikh last period kpd sy. 2)Dos akan di tentukan mengikut usia kandungan.

3)Pembayaran melalui maybank & penghantaran melalui poslaju malaysia.Tracking no akan di beri & semua urusan di jamin oleh sy.Wang anda akan di kembalikan sekiranya pil mencurigakan & barang anda tidak sampai.

4)Bagi nama & alamat lengkap kepada sy selepas membuat pembayaran. 5)Barang sampai & sy akan guidekan anda sehingga selesai bercuci nanti.

*Untuk pembelian sila hubungi sy di:- 013-5663909 Di harap anda akan berpuas hati berurusan dgn sy.*

Category services


--
Date/Time: 2014-06-12 23:22:58 PDT
Sender IP: 183.171.177.118 [] | bd6ml4pglw53y406
Referrer: http://iklanbizfree9.blogspot.com/p/hantar-iklan.html
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment