Please subcribe my youtube channel

Wednesday 25 September 2013

: (Belajar Buat Websie Secara PERCUMA)

Tajuk Belajar Buat Websie Secara PERCUMA

Nama: ami danial

Email: ami.goldenmaya@gmail.com

Website/url: http://www.amidanial.com/

Nombor Telefon 60125457676

Contents Anda mengimpikan sebuah website untuk perniagaan? atau personal website? kedai online? atau blog?
Jangan khuatir, saya disini ingin membantu anda.
Saya ami danial dan dengan rasa sukacitanya menjemput anda ke website saya di http://www.amidanial.com/ dan mempelajari bagaimana hendak membuat website anda LANGKAH DEMI LANGKAH TANPA ADA SATU LANGKAH PUN YANG SAYA TINGGALKAN. And the past is, video tutorial saya ini adalah PERCUMA. Anda boleh guna untuk kegunaan peribadi dan sahre kepada rakan-rakan anda :)

P/S : ANDA TIDAK DIBENARKAN UNTUK MENJUAL VIDEO TUTORIAL PERCUMA INI

Category Bisness


--
Date/Time: 2013-09-25 04:54:16 PDT
Sender IP: 211.24.254.132 [Malaysia] | bd6ml4pglw53y406
Referrer:
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment