Please subcribe my youtube channel

Saturday 24 August 2013

: (PROMOSI KAD PERUBATAN TERKINI DGN PELBAGAI KELEBIHAN)

Tajuk PROMOSI KAD PERUBATAN TERKINI DGN PELBAGAI KELEBIHAN

Nama: Nurul

Email: nn_hikmah@yahoo.com.my

Website/url: www.kadpeubatantakaful_nurul.com.my

Nombor Telefon 0195512235

Contents PROMOSI HEBAT KAD PERUBATAN STANDALONE

LELAKI UMUR 11-15RM53 PEREMPUAN RM50.10.
LELAKI UMUR 16-35 TAHUN RM51.10,PEREMPUAN RM63.
LELAKI UMUR 36-40 RM66.80 PEREMPUAN RM82.50..

TIADA HAD LIMIT SEUMUR HIDUP!...TERUS SWIPE BIL PERUBATAN GUNA KAD A-MEDIK JIKA BIL KURANG RM2RIBU DI HOSPITAL TANPA TUNGGU GL.
Selain dari ianya menepati garis panduan syariah, sepengetahuan saya, Produk A-Medik merupakan satu-satunya produk syariah TIADA HAD LIMIT SEUMUR HIDUP!...
Ini bermaksud sekiranya pencarum memilih pelan AM-150, Had limit tahunan yang diberikan adalah 90k. Jika para pencarum telah claim RM 80K pada tahun itu, maka pada tahun seterusnya, had nilai tahunan pencarum akan kembali ke RM 90K dan ianya berterusan sehingga polisi tamat @ umur 99 tahun.
Akan tetapi, jika produk takaful lain, mereka biasanya mempunyai had seumur hidup. Sebagai contoh, Polisi P yang mempunyai had seumur hidup RM 200K, dan jika pencarum telah menggunakan RM 90K pada tahun ini, maka pada tahun depan, baki polisi hanya tinggal RM 110K & apabila pencarum telah claim sehingga RM 200K, polisi ini akan terbatal/tamat..
Pencarum takaful seharusnya berfikir untuk jangka panjang kenapa mereka memiliki medical card! Sudah tentu untuk melindungi kewangan anda dan memindahkan risiko bil perubatan kepada pihak insurans bukan? Sekiranya anda mempunyai pelan Medical Card yang mempunyai had seumur hidup..apa akan terjadi sekiranya had anda telah habis digunakan???
Secara logiknya, had yang diberikan habis oleh kerana menghidapi penyakit kritikal yang memerlukan rawatan jangka masa panjang..Pada masa kini, anda telah menghidapi pelbagai penyakit dan pada ketika inilah, sekiranya anda ingin membeli medical card saya pasti ianya sudah terlewat kerana mana-mana medical card hanya dijual kepada mereka yang masih sihat.
Produk ini juga boleh diperbaharui sehingga umur 99 tahun...InsyaAllah kita tidak akan perlu membebankan sesiapa di masa tua nanti...sesetengah Medical Card hanya cover sampai umur 65 tahun...Jika kita umur panjang, bermakna selepas umur 65 tahun, segala kos perubatan perlu ditanggung sendiri...sudah pasti semakin kita tua, semakin besar kos rawatan...semakin kurang kewangan kita..
Produk Takaful ini juga Bebas ko-insurans dari serendah RM 22K. ini bermakna,setiap kali anda admitted untuk rawatan hospital..jika bil rawatan anda adalah di bawah RM 22K, anda tidak perlu membayar Ko-Insurans sebanyak 10% seperti insurans lain..."Cashless Entry" untuk kemasukan ke hospital...Ini pentingla jugak, kalau dah sakit time sesak-sesak, tak der lah sakit kepala sangat memikirkan deposit yang perlu dibayar untuk masuk ke hospital pakar...

Oleh itu saya menyeru kepada anda semua, fikirkanlah, adakah medical card yang anda ada menepati keperluan hidup anda...adakah ianya cukup untuk anda?? Dengan serendah RM 60 sebulan, anda mampu mempunyai perlindungan tanpa had!!!

KEPADA SEMUA WARGA KEDAH TERUTAMANYA DI SUNGAI PETANI DIMINTA Bertindaklah sekarang dengan menghubungi saya dan pastikan anda mempunyai Perlindungan tanpa Had seumur hidup...



Category services


--
Date/Time: 2013-08-24 06:42:17 PDT
Sender IP: 120.140.161.249 [Malaysia] | bd6ml4pglw53y406
Referrer: http://iklanbizfree9.blogspot.com/p/hantar-iklan.html
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment