Please subcribe my youtube channel

Wednesday 12 December 2012

: (Simpana serendah dari RM2.50/hari beserta skim perlindungan)

Tajuk Simpana serendah dari RM2.50/hari beserta skim perlindungan

Nama: Pn. Zie

Email: ziamah.mcis@gmail.com

Website/url: http://ziamah.mcis.blogspot.com

Nombor Telefon 019-5592486

Contents Salam 1 Malaysia...

Nama saya Pn. Zie Agen berdaftar dengan MCIS Zurich Insurans Berhad... Saya ingin membuka peluang kepada semua rakyat Malaysia xkira jika anda adalah student ataupun individu yang bekerja untuk membuat simpanan bersama MCIS dibawah plan MZ Wealth Multiplier...

Serendah simpanan RM2.50/hari kita mampu memperolehi RM1000 bagi setiap 3 tahun dan kire2 RM18K++ selepas 30 tahun... Perlindungan insurans diberi kepada anda jika berlaku kematian atau hilang upaya kekal... lagi banyak anda simpan lagi banyak pulangan anda akn dpt

Jika berminat.. hubungi saya Pn.Zie (019-5592486) atau email ke ziamah.mcis@gmail.com

Anda boleh cuba hantar detail anda iaitu no.IC dan nama anda kepada saya..dan saya akan membuat quotation untuk anda secara percuma... seterusnya terpulang kepada anda jika anda ingin menyimpan untuk masa hadapan anda atau tidak...

Sekian Terima Kasih...

Category services


--
Date/Time: 2012-12-11 18:38:17 PST
Sender IP: 175.139.209.77 [] | bd6ml4pglw53y406
Referrer: http://iklanbizfree9.blogspot.com/p/hantar-iklan.html
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment