Please subcribe my youtube channel

Saturday 8 September 2012

: (Peluang Perniagaan Terbaik!!!)

Tajuk Peluang Perniagaan Terbaik!!!

Nama: Razuan

Email: nauzar88@gmail.com

Website/url: http://www.DuniaHerbaHPA.net/nauzar

Nombor Telefon

Contents Assalamualaikum dan Salam ukhwah;

Saya nak perkenalkan satu bisnes yang cukup besar dan hebat untuk anda. Bisnes produk halal muslim dan herba yang mempunyai permintaan pasaran yang cukup tinggi di dunia.

HPA adalah syarikat yang saya maksudkan. Mungkin anda lebih kenal dengan jenama Radix. Kini Radix bukan sekadar kopi. Sudah beratus produk dikeluarkan seperti produk kegunaan harian, makanan, penjagaan diri,kosmetik dan herba penawar. Antara yang famous adalah Radix Cola, Cereal Radix, Koko Radix, Aiskrim Toyyibah, Ayam organik dan lain-lain lagi.

Saya nak ajak anda bersama saya buat bisnes yang cukup simple ini. Caranya adalah mengguna produk HPA dan ajak orang guna produk HPA.Itu saja. Simple bukan? Jika selama ini kita mengguna produk-produk di kedai atau pasaraya tanpa mendapat apa-apa pulangan (RM), apa kata kita bertukar kepada 'pasaraya' HPA. Anda akan mendapat pulangan bonus setiap bulan. Bukankah 'bunyinya' sangat hebat.

Semua bisnes ada kelebihan masing-masing. Begitu juga HPA.Disini saya kongsikan dengan anda 5 SEBAB mengapa anda harus bersama saya menjadi ahli HPA:

1. Makanan Halal Diusahakan Oleh Umat Islam
HPA sangat komited dalam mengeluarkan produk-produk halal lagi suci untuk
kegunaan umat Islam. Pelbagai barangan harian telah dikeluarkan seperti ubat gigi, berus gigi, bedak, deodorant, sardin, ayam organik, aiskrim dan lain-lain lagi.

2. Menikmati Kesihatan Yang Lebih Baik
HPA memberi peluang kepada anda untuk mencapai kesihatan yang lebih baik melalui pengamalan produk herba yang berkualiti dan mujarab dengan kepakaran herba HPA selama lebih dari 20 tahun. Sudah beribu-ribu testimoni pesakit yang sembuh telah direkodkan.

3. Konsep Bisnes Yang Mudah
"Guna Produk Setiap Hari, Terima Bonus Setiap Bulan". Anda jadi pengguna produk HPA dan ajak rakan, ahli keluarga anda menjadi ahli dan pengguna juga. Lihatlah ledakan income yang anda akan terima setiap bulan nanti. Itu pun jika anda berusaha mengikut cara yang kami ajar.

4. Kuasai Pasaran Online dan Offline
Anda akan dapat web percuma atas nama anda untuk anda promosi HPA di Internet. Anda tak perlu bersusah-payah mencipta web sendiri yang tentunya memakan kos dan belanja yang mahal.Web anda ini akan bekerja tanpa henti. Anda hanya perlu promosi sahaja.

5. Peluang Melabur Dalam Koperasi HPA Untuk Mendapatkan Keuntungan
Semua ahli HPA berpeluang menjadi ahli Koperasi HPA dan melabur untuk mendapatkan keuntungan. Sudah dua kali dividen diberi, mula-mula 10% setahun, kemudian 14% setahun (Wow, banyak tu! Lagi banyak dari Tabung haji & ASB)

Nak jadi ahli HPA seumur hidup?
Nak dapat diskaun untuk semua produk?
Nak pulangan bonus setiap bulan?
Nak untung dividen dari Koperasi HPA?

Klik saja web saya ni dan daftar sebagai ahli VIP.

http://www.DuniaHerbaHPA.net/nauzar

"Produk Halal Muslim Lagi Suci, Perniagaan Berkualiti"


Terima kasih
---

Layari http://www.DuniaHerbaHPA.net/nauzar

Category Bisness


--
Date/Time: 2012-09-08 04:50:10 PDT
Sender IP: 84.32.116.86 [Lithuania] | bd6ml4pglw53y406
Referrer: http://iklanbizfree9.blogspot.com/p/isi-borang-di-bawah.html
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment