Please subcribe my youtube channel

Monday 2 January 2012

: Penawar penyakit kanser: Vitamin B17

Name*: dini

Tel Number*: 0199194986

E-mail*: rawat.kanser54@gmail.com

Website/url: http://rawatkanser.com

Title*: Penawar penyakit kanser: Vitamin B17

Photo: apricot_kernels (1).jpg

Content*: Penawar kanser dari Biji Apricot
Bagaimana b17 biji apricot dapat membunuh sel kanser

Hasil kajian Ahli sains dan Ahli Biokimia tentang B17 telah di bukukan dan dirakamkan dalam bentuk VCD yang bertajuk "World Without Cancer" oleh G. Edward Griffin dan "Alive & Well" : One Doctor's Experience With Nutrition in the Treatment of Cancer Patients. Telah disiarkan dalam rancangan di sebuah station Tv di Malaysia baru baru ini.

Fakta dari hasil kajian mereka,kita kena faham bahawa tubuh badan kita memerlukan beberapa enzim bagi tubuh melaksanakan tugasan mereka. Salah satu enzim yang berfungsi untuk menyahkan toxsin dalam badan adalah enzim yang dipanggil Rhodanese, boleh di jumpai dalam kuantiti yang banyak di seluruh tubuh kita. Kecuali pada bahagian yang ada sel-sel kanser.

Seterusnya badan kita mempunyai enzim yang di namakan Beta-Glucosidase dapat di perolehi dengan banyaknya pada setiap sel kanser. Beta-Glucosidase hanya berada pada sel kanser sahaja. Pada sel badan yang tidak ada sel kanser tidak terdapat enzim ini. Biji buah Apricot mempunyai kandungan Vitamin B17 yang paling tinggi di dunia. Vitamin B17 terdiri dari 2 bahagian glukosa, 1 Hidrogen Sianida dan 1 bahagian Benzaldehyde (pelali penahan sakit semulajadi ).

Categories*: Promosi


Visitor IP: 175.138.37.89

Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment