Please subcribe my youtube channel

Thursday 17 November 2011

: Nak KURUS tak? Mahu Menurunkan Berat Badan? Mahu M

Name*: En. Hafis

Tel Number*: 0132971450

E-mail*: shhafis@yahoo.com

Website/url: http://www.herbalifeww.com/myba/index.asp

Title*: Nak KURUS tak? Mahu Menurunkan Berat Badan? Mahu Menambahkan Berat Badan

Photo: Forum1.jpg

Content*: Assalamualikum? Sy Hafis..Adakah anda mahu KURUS, Menurunkan BERAT BADAN, @ Mahu menambahkan Berat Badan, @ Mahu Kelihatan Langsing, dan Sihat dari segi dalaman dan luaran. Jika benar-benar serius lakukan la sekarang call/ sms "Herbalife" nama dan alamat di 013-2971450..

Kita semua tahu bahawa Malaysia mempunyai berbagai kaum bangsa dan agama jadi sudah tentulah mempunyai pelbagai kemewahan makanan yang tak terhingga banyak jenisnya...Kita juga tahu bahawa makanan mempunyai kadar kolesterol yg tinggi diantara 2500 sehingga 3000 tetapi persoalannya?

Adakah anda tahu 70% kematian berpunca daripada diabetis (kencing manis), Kanser, Serangan Jantung, dan Angin Ahmar (Stroke)

Adakah anda tahu bahawa 50% kematian berpunaca daripada makanan juga 70% aduan daripada klinik berpunca daripada makanan apa yang anda makan.

Untuk Pengetahuan anda 3 juta rakyat Malaysia menghidap kencing manis.Dan Malaysia adalah negara tergemuk di Asia dan 54% daripada rakyat Malaysia adalah gemuk @ obes.

Maka dengan itu saya Pengedar Herbalife menjemput anda semua ke tempat kami utk mengubah nasib pada diri anda....semoga dengan keizinannya sy dapat membantu sila datang beramai-ramai pada selasa malam atau Rabu Malam jam 8:30 malam setiap minggu diadakan ke tempat dialamat berikut :

NO 5, Tingkat 1, Jalan Singa E/20E, Seksyen 20, Shah Alam ( depan KPJ Shah Alam)...Sebelum datang sila call/sms saya "KPJ" nama dan alamat ke 013-2971450

Categories*: Bisnes


Visitor IP: 113.210.229.95

Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment