Please subcribe my youtube channel

Wednesday 5 October 2011

*IKLAN PERCUMA*: Menjana Pendapatan Dengan MyKad(IC)

Nama*: Affiliate 1 Malaysia

E-mail*: myaffiliate1m@gmail.com

Website/url: http://www.aj.my

Tajuk*: Menjana Pendapatan Dengan MyKad(IC)

Gambar :

Paragraph*: SALAM 1 MALAYSIA..

Tahukah anda bahawa MyKad yang kita miliki sebenarnya boleh memberi peluang menjana pendapatan secara sah melalui perbelanjaan orang ramai malah disokong dengan rasmi oleh Jabatan Pendaftaran Negara(JPN) serta Multimedia Development Corporation(MDeC).

Apa yang menariknya, pendapatan yang anda perolehi adalah pendapatan secara berterusan daripada hasil perbelanjaan orang ramai melalui aplikasi terkini yang telah dibangunkan oleh I-Synergy Universal Sdn. Bhd. di atas nama Affiliate Junction(AJ) iaitu MyKad Smart Shopper Program (http://www.aj.my). Program ini telah disediakan di dalam booklet MDeC yang terdapat 50 aplikasi kegunaan di dalam MyKad(http://mykad.aj.my/download/mykadbooklet.pdf). Aplikasi Affiliate Junction ini, adalah MyKad Smart Shopper Program di mana pemegang/pengguna MyKad tersebut hanya perlu mengaktifkan MyKad secara PERCUMA melalui Affiliate untuk menikmati DISKAUN yang mengangumkan sehingga mencecah 20% apabila berbelanja di outlet-outlet yang terlibat dalam MyKad Smart Shopper Program. Setiap perbelanjaan pengguna yang terdiri dari pemegang MyKad, yakni 32 juta rakyat Malaysia, 1% daripadanya akan anda terima sebagai komisyen. Contoh:- Kalau seorang pengguna membayar RM100, maka 1% daripada bayaran it!
u akan anda terima iaitu RM1 melalui sistem AJ. Melalui program ini, kami memerlukan ramai individu yang berkelayakan untuk dilantik sebagai DEALER bagi merealisasikan projek ini dan anda akan mendapat keistimewaan apabila anda merujuk rakan menjadi rakan MyKad Smart Shopper . Salah satu tugas Affiliate/Dealer adalah mengaktifkan MyKad pengguna untuk mendapatkan keistimewaan ketika mereka berbelanja.

Selain itu, program ini juga menawarkan kepada peniaga yang mempunyai Outlet untuk menjadi salah satu daripada Merchant dalam MyKad Smart Shopper Program. Penyertaan untuk menjadi sebagai Merchant adalah PERCUMA, ini kerana MDeC telah menyediakan peruntukan dana sebanyak 1.5 juta bagi installasi sistem Affiliate Junction(AJ) di permis anda serta segala promosi Outlet yang terlibat akan dilakukan sendiri oleh pihak IS tanpa dikenakan sebarang cas dan bayaran.

Ingin tahu lebih lanjut tentang projek yang sangat HEBAT ini? Sila hubungi saya untuk temujanji dengan MENALIPON/SMS/
EMAIL butiran seperti di bawah ditalian 019 2135659/019 2339646 myaffiliate1m@gmail.com

NAMA:
NO.TEL:
EMAIL:
LOKASI:
PEKERJAAN:
KATEGORI:


**************************************************************AFFILIATE JUNCTION**********************************************************


MOHD RIZAN YUSOFF
Authorized Agency
019 213 5659/019 2339646
myaffiliate1m@gmail.com

Kategori*: Bisnes

Web Site:


Visitor IP: 203.82.92.46

Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment