Please subcribe my youtube channel

Monday, 1 August 2011

*IKLAN PERCUMA*: Maxis 3.0%, Celcom 4.5%, DiGi 2.0%, XOX 4.5%, Tun

Nama*: Ammri

E-mail*: ammriey@gmail.com

Website/url: http://www.diyreload.tk

Tajuk*: Maxis 3.0%, Celcom 4.5%, DiGi 2.0%, XOX 4.5%, TuneTalk 4.5%, Umobile 4.5%, Hot Ticket 3.5%

Gambar :

Paragraph*: Agent Topup DiyReload.

Maxis ELOAD 3.0%, Maxis PIN 2.0%, Hotlink Hot Ticket 3.5%, Celcom ELOAD 4.5%, Celcom PIN 2.0%, DiGi ELOAD 2.0%, XOX ELOAD 4.5%, TuneTalk ELOAD 4.5%, Umobile ELOAD 4.5%

Diskaun RM10 untuk Pakej A & RM20 untuk Pakej B bagi pendaftaran sehingga 16 September 2011.

Maklumat Lanjut http://www.diyreload.tk

Kod Produk

Celcom: C5 - C50, C60, C70, C80, C90, C100, CP5 & CP10
Huruf C mewakili Celcom, Huruf CP mewakili Celcom Pin, Angka mewakili jumlah.

Maxis: M3 - M100, MP5, MP10, MP30, HT5, HT10 & HT15
Huruf M mewakili Maxis, Huruf MP mewakili Maxis Pin, Huruf HT mewakili Hot Ticket, Angka mewakili jumlah.

DiGi: D5, D10, D30, D50 & D100
Huruf D mewakili DiGi, angka mewakili jumlah.

TuneTalk: T3, T4, T5, T10, T30, T50, T100
Huruf T mewakili TuneTalk, angka mewakili jumlah.

Umobile: U3 - U10, U15, U20, U25, U30, U40, U50, U60, U70, U80, U90 & U100
Huruf U mewakili Umobile, angka mewakili jumlah.

XOX: X3 - X10, X15, X20, X25, X30, X40, X50, X60, X70, X80, X90 & X100
Huruf X mewakili XOX, angka mewakili jumlah.

Cara pengiraan profit:

Sebagai contoh Modal Reload anda ada RM50, anda topup seorang customer yg membeli RM10 celcom, Apabila transaksi jualan anda berjaya, anda akan menerima satu sms yang mengatakan baki modal reload anda ialah RM40.45. Ini bermakna bila anda menjual RM10 celcom, reload anda hanya ditolak RM9.55 dan anda dapat cash dari customer RM10. Ini bermakna anda mendapat untung secara tunai sebanyak 45 sen.

RM10 x 4.5% = RM0.45
Modal Asal = RM50
Modal Selepas Jualan = RM40.45

Pertanyaan:
Ammri
0105245877 (DiGi), 0105345877 (Maxis), 0105445877 (Celcom)

Kategori*: Bisnes


Visitor IP: 113.210.230.254

Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment