Please subcribe my youtube channel

Tuesday 1 February 2011

*IKLAN PERCUMA*: Cari Buku Terpakai

Nama*:shamizu
E-mail*:progresif_mail@yahoo.com
Website/url:
Tajuk*:Cari Buku Terpakai
Gambar :
Paragraph*:Salam,
Kalau ada kenkawan yang ada buku untuk dilupus / clear stock saya
minat ambil. Saya ambil harga borong. Harga berbaloi-baloi.
Buku saya cari :
• Novel – (Harga beli : RM2- RM3)
Terbitan alaf 21/NB/CESB, Media Prima, PTS, Ahadiat akashah,RAM
• Buku motivasi (Harga beli RM2 – RM3)
• Pengurusan bisnes (harga beli RM3)
• Buku agama (RM2-RM3)

Lain-lain buku saya tak ambil buat masa ni. Hanya buku
yang sesuai saya ambil. Minimun 10 buku. Saya akan terus
ambil kat tempat anda. Just area KL n sekitar. Saya area Gombak.
Kalau ada nak clear buku-buku ni boleh email saya ya.
progresif_mail@yahoo.com atau sms saya 012 9243462. (sham)
• Buku mesti berkeadaan baik. Tidak berlipat, koyak,
atau lunyai kesan air.

Terima kasih.
Kategori*:Pengumuman



Visitor IP: 203.82.94.41

Powered by EmailMeForm

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment