Please subcribe my youtube channel

Saturday 1 December 2012

: (Pil Cuci Wanita_Pil Untuk Gugurkan Kandungan.)

Tajuk Pil Cuci Wanita_Pil Untuk Gugurkan Kandungan.

Nama: Mr Cyto

Email: julah004@hotmail.co.uk

Website/url: www.klinikanda03.blogspot.com

Nombor Telefon 011-19194575

Contents Kepada sesiapa yang ingin mendapatkan pil untuk menggugurkan kandungan/ pil cuci rahim CYTOTEC MISOPROSTOL yang original keluaran PFIZER company,

sila dapatkan dari saya sekarang.Stok saya sentiasa ada dan anda tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan pil ini.

Saya sendiri akan memantau pekembangan setiap client saya semasa pengambilan pil ini sehingga proses berpantang.

Saya akan beri tunjuk ajar yang betul cara cara pengambilan cytotec dan sukatan dos yang betul bersesuaian dengan usia kandungan anda.

Langkah2 keselamatan harus juga dititik beratkan dan saya sarankan agar sentiasa berhubung dengan saya sepanjang pengambilan cytotec.
Pil ini tiada kesan sampingan dan selamat digunakan.

Pil ini terkenal di seluruh dunia digunakan untuk menggugurkan kandungan 5 bulan kebawah.

JAMINAN WANG ANDA AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PIL TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA.

Untuk info lanjut, bantuan dan pembelian sila hubungi atau sms ke 011-19194575 (24JAM).

Harga sebiji:-Rm18/16

Category Bisness


--
Date/Time: 2012-11-30 14:05:09 PST
Sender IP: 116.197.7.74 [Malaysia] | bd6ml4pglw53y406
Referrer: http://iklanbizfree9.blogspot.com/p/hantar-iklan.html
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment