Please subcribe my youtube channel

Wednesday 5 December 2012

: (FOCUS GUARD VEHICLE TRACKER - Pilihan Tepat Untuk Sekuriti Kenderaan Dan Keselamatan Orang Tersayang )

Tajuk FOCUS GUARD VEHICLE TRACKER - Pilihan Tepat Untuk Sekuriti Kenderaan Dan Keselamatan Orang Tersayang

Nama: Azhar

Email: focusguardtracker@yahoo.com

Website/url: http://focusguardtracker.blog.com/

Nombor Telefon 01126257855

Contents Sistem Alert merupakan salah satu sistem keselamatan yang terdapat di dalam pakej MT-20 Focus Guard Vehicle Tracker semasa meninggalkan kenderaan atau semasa pemanduan.Selain daripada tracking,kenderaan anda juga memerlukan sistem Alert untuk mengetahui status semasa dan warning walaupun bukan anda yang memandu.Antara fungsi Alert adalah seperti berikut :

SOS Alert – Sistem ini membantu anda ketika dalam kecemasan seperti kemalangan,rosak,dikejar pemandu lain atau ditahan oleh kereta asing,anda perlu menekan SOS Panic Button untuk menghantar SMS kepada 3 nombor telefon yang telah anda daftarkan.Penerima SMS akan mengesan kedudukan kereta anda melalui smartphone,online ataupun dengan menghantar SMS dan menghubungi pihak berkenaan dengan segera.
Mahukah keluarga atau kenalan anda menghadapi situasi itu bersendirian?.Sekiranya anda mengetahui lokasi kenderaan maka lebih mudah untuk anda menghubungi pihak berkenaan dan menghantar bantuan secepat mungkin.Data yang diterima adalah tepat termasuk alamat dan kedudukan GPS.

Moving Alert – Setelah anda parking kereta,anda boleh 'memagar'(fencing area) kedudukan kereta dalam bulatan radius.Ini boleh dilakukan dengan menghantar SMS kepada tracker dan sekiranya kereta anda keluar dari fencing area,SMS akan dihantar untuk memaklumkan anda.Sistem ini amat penting jika kereta anda ditarik(towing) atau perlu meninggalkan kereta dalam masa yang panjang.
Kini anda boleh shopping atau tidur dengan nyenyak tanpa rasa risau keadaan kenderaan anda.

Power Failure Alert – Sekiranya kenderaan anda mengalami masalah berkaitan dengan sistem elektrikal misalnya kabel bateri dipotong,bateri lemah atau lain-lain yang mengakibatkan kenderaan anda tidak dapat dihidupkan,tracker masih boleh berfungsi kerana terdapat 'charged internal battery' sebagai back up.

Tracker ini mampu untuk menjaga kereta anda dalam apa jua kaedah curi kereta.Kehilangan kereta akan menyebabkan kerugian yang banyak dan memeningkan kepala anda.

Over Speeding Alert – SMS akan dihantar kepada pemandu sekiranya melebihi had laju yang ditetapkan anda.Anda juga boleh mengesan kelajuan kereta anda secara online dan mengesan lokasi pada masa yang sama.Sistem ini amat berguna untuk mengesan kenderaan sekiranya bukan anda yang memandu kenderaan milik anda.Anda boleh mengantar SMS untuk memberi peringatan kepada pemandu.Anda juga boleh mengesan setiap pergerakan kereta anda melalui rekod yang disimpan selama 3 bulan melalui online.
Nampaknya keluarga atau kenalan anda akan lebih berhati-hati jika memandu kereta anda.Mungkin langgar traffic light pun tak berani kerana anda boleh mengesan di mana dan bagaimana kenderaan anda.Pastikan mereka memandu mengikut kelajuan yang ditetapkan anda untuk mengelakkan disaman atau terbabit kemalangan.

Ignition On Alert – Sekiranya anda mengaktifkan(arm) tracker selepas meninggalkan kenderaan,SMS akan dihantar jika enjin kereta dihidupkan tanpa kebenaran anda.

Engine cut-off – Anda boleh mematikan kenderaan ketika dipandu pencuri di mana sahaja ia berada.Kemudian anda boleh menjejaki kenderaan ke kawasan yang telah ditentukan.

Siren ON/Off – Siren ini berfungsi sama seperti kenderaan biasa yang lain dan SMS juga akan dihantar sekiranya siren anda berbunyi.Mungkin anda berjauhan dengan kenderaan dan boleh segera memeriksa keadaan kenderaan anda.

Shake Alert – Cermin kereta anda dipecahkan atau tayar kereta ingin dicuri?Sensor bersensitiviti tinggi yang dipasang di dalam tracker akan memaklumkan anda melalui SMS jika terdapat gegaran berlaku terhadap kenderaan anda.

Voice Listen In(Optional) – Setiap perbualan di dalam kereta anda boleh didengar untuk tujuan 'spy'.Amat berguna untuk mendapatkan maklumat hala tuju kenderaan anda.

Illegal Door Open Alert(Optional)– Sistem ini berfungsi sama seperti kenderaan biasa yang lain dan SMS juga akan dihantar sekiranya pintu kenderaan anda dibuka setelah mengaktifkan (arm) tracker.

Remote Controller – Arm/Disarm,Mute,Panic(Optional) – Anda juga boleh mengawal kenderaan anda melalui online,perisian smartphone dan menghantar SMS selain menggunakan remote controller.

Tracker ini mempunyai pakej yang lengkap untuk keselamatan kenderaan dan nyawa insan yang tersayang.Pakej ini mempunyai security back-up alert system dan support 24/7 daripada 'dedicated host server' berpengkalan di Singapura yang diselenggara jurutera berpengalaman.Kaedah pemasangan tracker adalah selamat untuk memastikan tracker ini tidak dapat dikesan sesiapa pun.

Pakej ini berharga RM999 tidak termasuk Remote Controller,Voice Listen In dan Illegal Door Open Alert(Optional) yang bernilai RM100.Anda boleh membuat pilihan untuk tidak memerlukan 3 device ini untuk kenderaan anda kerana sistem tracker sedia ada sudah cukup selamat.

Perisian online dan smartphone adalah percuma tanpa caj bulanan.

Untuk mengaktifkan tracker menghantar SMS Alert kepada 3 talian yang anda daftarkan,anda digalakkan untuk menggunakan UMOBILE U28 postpaid starter package berharga RM28/sebulan disebabkan coverage yang baik di seluruh Malaysia melalui kajian dan pemerhatian pihak syarikat.Sekiranya anda memilih telco yang berlainan,anda perlu berikan sim card berserta voice & data plan sebelum pemasangan.
Pemasangan hanya di Kuala Lumpur dan Johor Bahru.Sekiranya anda berada di luar kawasan dan berminat,ia bergantung kepada permintaan dari pelanggan yang terdapat di negeri anda.Pihak syarikat akan menghubungi anda sekiranya kontraktor di negeri anda telah dipilih.Penerangan dan latihan yang lengkap akan diberi kepada pelanggan.

Hubungi kami untuk pertanyaan lanjut dan dapatkan Focus Guard Car Tracker yang sangat berguna ini untuk keselamatan kenderaan serta anda sekeluarga.Pembelian melalui authorized reseller membolehkan anda untuk memiliki Remote Controller,Voice Listen In dan Illegal Door Open Alert yang bernilai RM100 serta support berterusan secara PERCUMA!

Layari www.focusguardtracker.blog.com atau hubungi 01126257855 untuk maklumat alternatif


Category Car


--
Date/Time: 2012-12-04 19:02:50 PST
Sender IP: 175.136.2.10 [] | bd6ml4pglw53y406
Referrer: http://iklanbizfree9.blogspot.com/p/hantar-iklan.html
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment