Please subcribe my youtube channel

Sunday 29 May 2011

*IKLAN PERCUMA*: MPC-Alat Penjimat Minyak yang Effisien

Nama*: Amran Hassan

E-mail*: amranbtho@yahoo.com

Website/url: www.mysavefuel.com

Tajuk*: MPC-Alat Penjimat Minyak yang Effisien

Gambar : Max Power Controller image.jpg

Paragraph*: Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Anda telah cuba berbagai produk penjimatan minyak tetapi hasilnya mengecewakan dan " hampeh". Mahal pulak tu! Dari yang semurah-murah RM1 menggunakan air sehingga ada yang harganya mencecah setengah ribu ringgit. Tapi anda tetap hampa. Harga minyak khabarnya akan dinaikkan lagi dan ini semestinya membuatkan kita risau,bukan? Kini saya ada khabar gembira untuk pengguna-pengguna semua.
Saya ingin memperkenalkan kepada anda satu produk penjimatan minyak kenderaan terkini bernama Max Power Controller atau MPC. Ianya menggunakan teknologi Jepun dan keberkesanannya telah terbukti.Penjimatan adalah di antara 15% sehingga 45%. Penggunaannya juga adalah amat mudah. Cuma cucuhkan ke dalam socket pencucuh kereta atau cigarette lighter socket dan ianya akan befungsi dalam 3 saat sahaja. Mempunyai Warranti 1 tahun dan jangkahayat mampu bertahan sehingga 10 tahun sekiranya digunakan dengan cermat.
Banyak lagi faedah-faedah bila menggunakan MPC ini. Untuk keterangan lanjut mengenai produk, testimoni, harga dan lain-lain maklumat berkaitan, sila layari website saya.
Anda tidak akan kecewa menggunakan MPC.
Sekian.

Kategori*: Promosi


Visitor IP: 203.82.80.60

Powered by EmailMeForm http://www.emailmeform.com/

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment