Please subcribe my youtube channel

Monday 5 April 2010

*IKLAN PERCUMA*: Cari Duit Tak Pakai Duit

Nama*: jun
E-mail*: junai_54@yahoo.com
Website/url: http://payableptr.com/pages/index.php?refid=jun
Tajuk*: Cari Duit Tak Pakai Duit
Kandungan*: Mencari Wang Tanpa Modal.
Daftar saja dibayar bonus awal sebanyak $ 500.00 (RM1623.00).
Baca e-mail kita dibayar $ 100.00 (RM324.75) 1/e-mail( In Box). Lihat banner dibayar $50.00 (RM162.37). Peserta baru masuk bawah kita, kita dibayar $50.00 (RM162.37)

Apabila earning ( pendapatan ) mencapai Pay OUT $20,000.00 (RM64,949.75) kita akan dibayar/transfer melalui: Alertpay, c-gold, Check, e-gold, Liberty reserve, Moneybookers, MoneyGram, PayPal,Pecunix, PerfectMeney, WesternUnion ( Pilih mengikut kesesuaian Anda).

DENGAN BERMODAL KESABARAN DAN KARAJINAN, YAKINLAH KITA AKAN BERJAYA.

TIPS YANG HARUS DIPERHATIKAN

Satu Nama
Satu E-mail
Satu Account &
Satu IP ( Internet Protokol ) Artinya anda tidak boleh dibenarkan membuat lebih dari satu nama, email & account dalam satu IP

Tindakan yang harus anda buat untuk menjadi peserta adalah:-

1. Klik link: http://payableptr.com/pages/index.php?refid=jun

2. Anda akan masuk ke web yang anda klik, Pilih menu Create an account Become an Affiliate dan masukan E-mail anda ( Ingat ! E-mail nya harus Valid/benar )

3. Setelah beberapa saat, semak e-mail anda dan klik link ( URL) nya untuk memulakan pendaftaran.

4. Anda akan diminta untuk mengisi data yang benar sesuai dengan Identiti anda yang sah. Data inilah yang akan dipakai untuk PayOut
( Pembayaran komisen Anda nantinya ).

5. Untuk petak Referal Fr anda isikan " jun " jangan dikosongkan.

6. Untuk kolom Select categories of interests to you tanda kesemua kotak.

7. Untuk Payment Methode pilih WESTERN UNION / MONEYGRAM ( transfers wang tidak perlu ada account ) .

8. Luangkan masa untuk log in dan membuka menu utama setelah login tiap hari, Sekiranya di Inbox ada e-mel,iklan atau banner, sila klik dan baca/ tunggu 1 minit untuk mendapatkan bayaran $100.00 atau $50.00. Biasanya Inbox ada e-mel skurang-kurangya 3 hari sekali. Jika lewat 2 hari Inbox akan dibatalkan dan kita akan rugi.

9. Sesaat setelah anda mengklik salah satu banner/iklan tadi, anda akan berhubung dengan Web Site lain pada jendela baru yang didalamnya ada sebuah alamat URL ( huruf warna biru ), lalu klik alamat URL tersebut, dan anda akan terhubung kembali dengan Web-Site lain. Periksa seluruh area layer hingga ke bagian bawah untuk melihat apakah terdapat kode yang harus dimasukkan (pilihan ini tidak selalu tersedia ). Klik pilihan angka yang cocok dengan pilihan kode yang ada. Dan tunggu sampai muncul tulisan yang ada di kiri atas berubah menjadi Your account has been credited.Thank You ( biasanya dalam masa 60 saat) Kemudian jendela ini akan tertutup dan kembali ke Member Area untuk memeriksa account anda. Anda letakan cursor anda pada User info cari dan klik Transaction . Bila suatu saat banner-banner tersebut tidak ada, maka tunggulah di lain waktu, maka akan muncul lagi setelah lebih kurang 12 jam kemudian. Selain itu anda juga akan mendapatkan dollar dari bonus e-mail yang masuk . Lihat pada bagian My Inbox di area Earning .Jika ada terdapat disitu keterangan adanya e-mail masuk atau yang baru datang, klik My Inbox. Selanjutnya tanda kotak kecil , kemudian klik sub e-mail tersebut ( yang didalam). Anda akan berhubung dengan dengan sebuah jendela baru sebagaimana penjelasan diatas ( ingat /perhatikan apakah semua e-mal yang ada telah anda klik, jangan sampai rugi ) . Setelah proses perolehan bonus selesai , hapus / delete e-mail tadi dengan mengklik butang Delete dan kembali masuklah ke Member area anda semak pada Transaction.

10. Anda juga akan mendapatkan bonus tambahan lagi jika anda rajin untuk mempromosikan kepada orang lain. Tentukan alamat referral (URL) anda sendiri. Untuk mengetahui alamat referral Anda , klik Refferal Center pada pada menu Refferal . Gunakan alamat referral yang telah berisi URL referral Anda untuk mempromosi kepada orang lain. Setiap satu orang yang mendaftar melalui referral anda , akan menambah pendapatan anda.
Gunakan mailing list, email. atau apa saja yang boleh untuk dijadikan bahan promosi.

11. Semakin anda rajin dan gigih untuk mempromosi maka Earning ( Pendapatan ) anda akan cepat memenuhi syarat Pay Out $ 20,000.00 .Tanpa anda mempromosipun tetap boleh mencapai Pay Out, asal Rajin untuk klik-klik iklan.

12. Setelah Earning mencapai $20.000.00 (RM64,949.75) Proses Pay Out oleh system Payableptr akan memproses pembayaran dalam masa 30 hari bagi ahli PERCUMA. Bagi ahli PREMIUM cara pembayarannya lebih mudah lagi.
--
Visitor Ip: 115.133.252.34

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment